Monday, July 28, 2008

Tillbaka till verkligheten.

Så var man tillbaka i verkligheten igen.Det känns lite konstigt att mina fyra semesterveckor redan är förbrukade.Jag han knappt blinka innan det var dags att ställa alarmklockan på 06:00 igen.

Även fast veckorna rusat förbi i en faslig fart har jag hunnit med att besöka Roskildefestivalen, fått parkeringsböter, sovit i Toppolan, ett par snabbvisiter i Malmö, festande på hemmaplan, turistat i Torshälla, paddla kanot, vara i Skeppsmalen och Örnsköldsvik, besöka Star Wars utställningen, plockat hjortron, sitta på Y-bussen i på tok för många timmar, vara vaken i över 24 timmar i sträck m.m. Inte illa trots allt, eller hur?
Överlag har min semester varit toppen men jag önskar att jag fått vara i Skeppsmalen i några dagar till. Att vakna upp på morgonen och blicka ut över havet samtidigt som fiskmåsarna skriker för glatta livet och solen smeker ens nyvakna hud är inte helt fel. Det är rent av beroendeframkallande.


Lite mobilbilder från semestern:
Jimmy mår med en öl.

Här fick vi böter:

Över till DK:

Vero besöker Gringo Bar:


Topponauterna besöker Torshälla:



Hannah besöker Sweden:


Här byggs det carport:


"Paddling" i Bälgviken:


Ädelt besök hemma hos oss:


Sanden var varm och vattnet var kallt:



Genomtänkt ekologiskt vin:


Ångestdämpande inför jobbstarten:

Det var väl allt för denna gång...

No comments: