Friday, May 08, 2009

Helt går sönder och smutsligt blir rent.

Försökte mig på att få på Fixxern igår men det skit sig big time!
Efter att ha luskat lite på internet så hoppas jag ha hittat tillräckligt med tips på hur jag skall gå tillväga för att få bort Shimano bodyn ikväll.



Istället för att bråka med bodyn så puttade jag ut Golfen och gick loss med högtryckstvätten. Fick bort nästan all skit från motorutrymmet så nu är det bara att sätta igång att slipa rent, grunda, kitta och slutligen lacka. Förhoppningsvis har jag motorn redo för giftermål med karossen inom en snar framtid.





Ikväll när jag väl kommer hem från garaget så tänker jag fira, eller trösta mig, med lite kvalitetscava från producenten Jaume Giró i Giró.

Prisvärt och riktigt gott. Kolla upp det gott folk.

Dagens låt:

Jay Bennett - The Engines Are Idle

Trevlig helg!

/TJ Ank.

No comments: