Monday, June 01, 2009

Malmöresanvarintesådumtrotsallt.

Det är med grus i ögonen jag skriver detta. Är sjukligt trött efter helgens galej.

Helgen vecka 22 var en helg som jag kommer att bära med mig länge.
Att få sätta sig i bilen tillsammans med sina vänner och styra kosan mot Malmö är precis vad man ibland behöver. Helgen har varit full av skratt, värme, häng, sunkhak, kultur, bus och ett rackarns mående!
Tack än en gång Jimmy och Josie för att vi fick våldgästa ert hem.


Lite random mobilbilder:

Mannen som tjärar Fors kyrka:

Trötta vänner på väg söderut:

Mående:

Minttu Back:

Dimmig:

Jimmy:

Vero:

Golden:

5 comments:

Marie-Louise Kristola said...

Hej,
nästa vecka skall Klotet i P1 ha en första stor utvärdering av program och blogg. Nu bjuder vi in lyssnare och läsare att komma med respons och konstruktiv kritik
på bloggen. Vad tycker du vi gör bra och mindre bra? Hur skulle vi kunna utvecklas?
Titta gärna in och tyck till du också!

http://www.sr.se/sida/default.aspx?ProgramId=3345

Vänliga hälsningar/ Marie-Louise Kristola, programledare

Carl said...

Golden är FANTASTISKT! Jag bodde väldigt nära där i Malmö. Krypavstånd... Mmm. Försök hitta ett sånt ställe i Stockholm.

Ankaret said...

Golden är riktigt billigt och bra!. Har för mig att vi drack öl där med dig för 100 år sedan.

/TJ Ank

Anonymous said...

Tror det var på goldens dass jag såg carls telefonnummer faktiskt!

Carl said...

Aha! Det var DU som ringde!!!