Monday, September 20, 2010

Tre dagar - tre bilder.

Fredag v. 37:


Lördag v.37:


Söndag v.37:

3 comments:

Tobias R. said...

Hej, trevlig blogg du har! Jag sökte efter Wald-korgar och hittade ett inlägg från 1 februari i år. Himla schysst korg på cykeln där! Jag skrev en kommentar men kom att tänka på att du nog inte upptäcker kommentarer så långt tillbaka. Undrar iaf vilken av Walds korgar det är du har på den bilden/cykeln? Har förstått att ilikebike är återförsäljare för Wald men dom saknar bild på en av korgarna på hemsidan (mellankorgen). Det kanske är den korgen som syns på din bild? Såg också att du hade en liknande fast svart på en annan cykel. Nyfiken på den också. Enligt ilikebikes hemsida finns bara mellankorgen i silver. Det var några frågor om Wald-korgarna och jag skulle uppskatta om du ville upplysa mig lite. Även var du har köpt dina korgar skulle vara intressant att veta.

Tim said...

Tjenare!
Bilden med den silverfärgade korgen är stulen från Wald och den korgen är en Wald 137 eller en Wald 139. Lite svårt att se på bilden.
(www.waldsports.com/index.cfm/wald137&139baskets.html)

Min svarta korg är en Wald 139 och den funkar kalas på brukscykeln!

Köpte den från www.ilikebike.se men även Sportson har såna...
Tror t.o.m. att Sportson kan vara billigare.

Tobias R. said...

Tack för hjälpen! Efter jag skrev min kommentar igår tittade jag in på ilikebikes hemsida och såg att det var samma bild som du hade. Trodde att det var tvärtom, och att det var dom som hade snott bilden från din blogg, ha ha.