Friday, March 27, 2009

Kortfattat.

Systembolaget i full färd med att ”riffa” till sin hemsida.
Äntligen skall vi som gillar beställningssortimentet att kunna göra våra beställningar on-line istället! Inte en dag för tidigt om ni frågar mig.
Toppen!

Jag har den senaste tiden lidit av svårt rödvinssug.
Då menar jag riktigt murrigt, bärigt och fylligt rödvin och inget lätt rackartyg av Beaujolais-typ. För att stilla mitt behov har jag köpte jag igår på mig två flaskor Seghesio Sonoma Zinfandel (SB 22562) som jag hoppas kommer att passa till kvällens middag.


Imorgon, lördag, kl 20.30 arrangeras Earth Hour och miljontals människor släcker ljuset under en timme för klimatet.
Jag tycker att ni också skall följa detta exempel gott folk! Vi snackar om en timmes nedsläckning så det finns egentligen ingen ursäkt för att inte delta i manifestationen.
Att Eskilstuna kommun inte är med på detta förvånar mig inte alls tyvärr...

Dagens låt:
Malajube - Ursuline

Ha en trevligt helg.

/TJ Hooker.

No comments: