Wednesday, April 15, 2009

Back on track.

Så var man tillbakar från London.
Resan har verkligen motsvarat mina förväntningar.
Tvärr så var inte vädret det bästa men vad gör det när man är i en av världens bästa städer tillsammans med världens bästa vänner.
Vi har hunnit med att dricka ett gäng öl, äta en herrans massa salt- och vinägerchips, skratta, gå på konserter, dansa till fin-fin musik och träffa en massa trevliga människor. Tack London för denna gång, vi ses snart igen!

Eftersom våren kommit så har jag beställt ett 5-pack innerslangar till min cykel. Ska bli ett sant nöje att få cykla med singlespeeden igen!


コビッチ 其の十二  from jun iwai on Vimeo.

1 comment:

Linda said...

Vad skådar mitt norra öga? Är det inte min favoritkrabba? Döm om min förvåning när jag efter gravt negligerande äntligen behagade kika in på min blogg och hittade några fotspår i sanden!
Som jag minns det hade du deffat ner dig riktigt rejält redan förra gången vi sågs. Jag kan bara hoppas på att vara lika framgångsrik, jag. Men det brukar ju gå ett par kilo av bara farten i ren vår- och sommaryra!
Massa kramar från öländskan med sol i blick!