Friday, March 07, 2008

Ångestdämpande!

Jävlar vad veckorna går fort!
Man hinner bara blinka till så är helgen ankommande igen!
Gaaah!


Dock så har jag sett till att på bästa sätt försöka rädda denna fredag, eller i alla fall kvällen.
En flaska i Castei Ripasso och en flaska Fleur du Cap Unfiltered finns till vårt förfogande.
För att inte magarna skall känna sig orättvist behandlade kommer en hemmagjord spenat- och getostpizza samt lite Brie de Meaux och Camembert göra vinerna sällskap i massibullarna.
Tror fanimej att jag kommer att toppa det hela med lite klassisk musik bara för att...

Även lördagskvällen är räddad!
Då kommer det att festas vidare i våran lya, men då tror jag att jag går på den normalare linjen d.v.s. med bira och rock & roll! Skål!


Söndagen kommer jag att få leva på minnerna från dagarna innan då jag kommer att bli tvungen att jobba. Skit sak samma, får ju göra det hemifrån så det skall väl inte vara allt för överdjävligt.

Dagens låt:
Wild Beats - Assembly

Trevlig helg!

No comments: