Friday, May 02, 2008

Avbrott som behövdes.

Onsdagens festligheter var precis som sig bör trevliga!
I brist på Uppsala försökte vi oss på att skapa ett valborgsfirande i vår lägenhet istället.

Jag tyckte att det var himla trevligt att få bjussa på lite vin, potatissallad, bröd, ost och sist men inte minst en glödande grill. Huruvida våra vänner uppskattade det låter jag vara osagt.

Runt 23 tiden var det dags att ta sig till Raw för att se Bob Log III.

Med tanke på vad man hade hört om mannnen så var mina förväntningar minst sagt höga. Till en början så tyckte jag bara att det lät mediokert men allt eftersom Bob spelade rycktes jag allt mer in i hans galna värld. Det bästa var nog när han tog upp en av mina vänner på scen och lät henne sitta i hans knä… Hahaha! Nog om det.

Resten av kvällen på Raw var trevlig, dock så tycker jag att det är tråkigt att ingen sa åt en att man inte ska bjuda folk och fä på drinkar.
För att toppa av kvällen på bästa sätt stod vi även för efterfesten. Dom sista krigarna ramlade ut från oss runt fem tiden. Tack alla ni som gjorde min kväll till en av dom bästa på länge. Jag behövde det.

/T

2 comments:

sugplopp said...

Kollade precis videon till Clap Your Tits. Inte särskilt imponerad, men det kanske är genus-fjanten i mig som skriker. Lo-fi-rockabilly-skrik med pattar överallt.

Kanske är skitbra.

Ankaret said...

Alltså jag tyckte också att det var en hel del "Lo-fi-rockabilly" men trots detta så var den en underhållande show mannen bjöd på. Inget jag skulle lyssna på hemma men det funkade live.