Wednesday, October 01, 2008

Snart kan du inte rå på mig herr Ågren!

Inte nog med att hösten verkar ha gjort intåg med underbara färger och kyligare väder, utan även min trogna vän ångesten verkar ha bjudit in sig i samma veva. Märkligt men inte helt ovanligt… Dom två brukar gå hand i hand.

För att övervinna kylan, mörkret, den tryckande känslan i bröstet har jag tagit tag i mitt tränande igen (nåväl allt är relativt).
Löpningen är upptagen igen och detsamma gäller den lättare styrketräningen.
Det är verkligen skönt att komma ut och andas in den friska kvällsluften och känna alla problemen rinna av en. Kan tyvärr inte säga detsamma om att styrketräna. Träningsvärken är massiv och inte alls angenäm! Jävlar vad svag jag är. Hahaha!


Tyvätt så har jag negativa nyheter till dig herr Ågren - Jag tänker inte ge upp, så passa dig!


Dagens låt:
Glasvegas - Polomont On My Mind


/TJ Ank

2 comments:

Unknown said...

thats the spirit!you go kompis!

Ankaret said...

Det ä ba å åk...