Thursday, October 09, 2008

Snurrigt värre!

Då har det skett igen. Jag har fått en yrselattack!
Denna gång smällde det bara till när jag skulle hämta beställningsunderlag från kopieringsrummet.
Han bara komma in och plocka åt mig dokumenten innan hela rummet började snurra typ som det gör när man har kört norsk fylla med en pinne/kon! Jag var tvungen att hålla i mig i väggarna och sedan sätta mig på huk innan det avtog såpass mycket att jag kunde gå till konferensrummet och lägga mig på soffan.
Efter att jag legat på soffan i några minuter så vinglade jag upp och hämtade ett par bananer som jag tyckte i mig, och sedan tillbaka till soffan igen.
Låg på soffan ca. 15 minuter innan jag vågade mig tillbaka till kontoret för att fortsätta med mitt arbete.

Är fortfarande tung i skallen och precis som förut så undrar jag vad det är som händer med mig? Lågt blodsocker? Epilepsi?
Om detta kommer igen får jag nog fixa en remiss till neurologen för en rejäl genomkörare.

Dagens låt:
Herman Dune - My Home Is Nowhere Without You


3 comments:

Anonymous said...

det kanske kan vara sådana där kristaller i öronen. det ska jag vara mycket obehagligt har jag hört. hoppas du blir bättre snart. kram

Ankaret said...

Hejsan Sara! Visst kan det vara det. Dock har jag gjort "kristalltestet" hemma (Vero har experimenterat med mig) och då får jag ingen yrsel. Märkligt som tusan detta...

Bara att hålla tummarna att det fixar sig.

Carl said...

Förbannat bra låt.