Wednesday, January 07, 2009

Värdelöst vetande.

Så var man åter tillbaka i ekorrhjulet.
Min ledighet blev väl inte direkt vad jag hade hoppats på.
Lyckades med konststycket att bli förkyld nästan omedelbart och det höll i sig ett bra tag. Försökte mig på att mota ut de onda förkylningsdemonerna med hjälp av sprit och det lyckades skapligt bra. Både juldagen på Sylvia och Pippalucken på Raw var lyckade. Efter det så fick jag åter igen en släng av förkylningsdemonerna. Bummer!

Lagom till nyår så kände jag mig åter igen skaplig om än lite trött.
Skit sak samma nyårsfest skulle det bli även fast jag var trött och Veronica har halvdöd. Sagt och gjort knallade vi ner till Kaka för att fina in det nya året i glada vänners lag. Allt eftersom tiden gick såg Vero tröttare och tröttare ut. Vid tolvslaget var hon så pass seg att vi bestämde oss för att gå hem och vila istället. Dagen efter så låg hon med över 40 graders feber och yrade...
På detta sätt har ledigheten sett ut d.v.s. sjukdomar som avlöst varandra.
Nu är det inte så nattsvart som det verkar, utan jag har även haft riktiga glädjestunder med mina vänner och bekanta...
Tänkte speciellt tacka ”gänget” som såg till att nyårsfesten blev så lyckad. Tack för en underbar kväll!


Utöver detta har jag hunnit med att skruva lite på Golfen.
Har plockat ur motorn och växellådan så att jag kan fixa till motorrummet innan bilen skickas till Hallstahammar för lackförberedande åtgärder.
Jag tror att det kommer att bli riktigt bra… om jag får säga det själv.

Nu tar vi nya friska tag och ser till att 2009 blir ett bra år.

Lite blandade mobilbilder:
Frossa är inte kul:

Mälarbaden:

Julen suger musten ur en:

Hannah 4 år är en riktig tatuerare:

Tomt var det här:




No comments: