Thursday, January 29, 2009

Zzz...& Wow!

Igår vad jag och ett gäng glada tjommar och tittade på Oasis.
Eftersom jag varken är ett stort fan eller hade några höga förväntningar på konserten så tjurade jag inte över att dom var allt annat än bra på scenen. Liam verkade mest tänka på ”Cigarettes & Alcohol” och agerade därefter… Hans sång var kass och inte såg han road ut heller. Tur att han hade några öl på scenen så han slapp känna sig helt lost. Om inte Noels sångprestationer hade varit så bra som dom var hade jag nog tyckt att konserten var helt värdelös. Well, nu har man sett gossarna i alla fall. :)



Dagens upptäckt:
Coop har börjat sälja en ekologisk choklad som är tillverkad med hjälp av förnyelsebar energi!

Enligt den lilla symbolen så är den tillverkad med hjälp av 100% förnyelsebar energi och detta är första gången jag ser denna symbol på en konsumentprodukt. Jag tycker att det är ett bra initiativ av Plamil Foods Ltd och jag hoppas att flera tillverkare följer detta exempel.

No comments: