Tuesday, July 31, 2007

$$$

Äntligen slipper jag vara pank!
Lönen trillade in på mitt konto i helt rätt tid ...eller snarare i greven tid.
Eftersom Nordea verkade ha strulat till utbetalningarna för samtliga på jobbet så fick man helt enkelt leva på skorpor och vatten några dagar extra. Tack som fan för det Nordea! Ni är underbara!

Har börjat fundera på om jag skall göra mig av med min Golf GTI Mk1:a!
Det kanske är dumt att ens fundera i dom banorna med tanke på hur mycket blod, svett och tårar jag lagt ner på den. Bilen behöver bara slipas ner och sedan lackas sedan är den som jag vill ha den. Jag har till och med färgen liggandes hemma, men trots det så kan jag inte sluta leka med tanken på att kränga den och göra nåt vettigare för pengarna.
Samtidigt så är jag medveten om att om jag har kvar bilen så kommer den knappast att sjunka i värde, snarare tvärtom.
Skit sak samma, kommer det ett bra bud på bilen så är jag beredd på att sälja den inkl. hela reservdelslagret.

Goffen i all sin prakt:












Dagens låt:
Kavinsky – Grand Canyon



/Ankarsson

No comments: