Thursday, July 05, 2007

Sweet cherry pie!


Nu sitter äntligen Toppolan på plats på Saaben! Prisa gud!

Själva arbetet gick helt galant, förutom att farsan bestämde sig för knäa en bult, vilket resulterade i en uppsjö av finska könsglosor, trasiga jeans och ett lätt ömmande knä!
Erbjöd mig att köpa nya brallor åt honom, men han avböjde med frasen – ”Jag behöver ändå ett par nya shorts så det är lugnt”. Innan jag åkte hem så passade jag på att tvätta ekipaget både ute och inne. Nu luktar Toppolan riktigt gott! Inte för att det luktade illa innan, men efter en vinter under presenning så var det lätt unket… Ja ni fattar vad jag menar.

Nu ser jag bara fram emot att sluta för dagen så jag och Vero kan lämna av Fritz på landet.
När väl den lille gossen ”droppats” av så bär det av mot Malmö. Vi kommer väl fram lagom till midnatt. Fredagen kommer att tillbringas med Jimmy aka "Pizzabagaren" på diverse utställningar och uteserveringar. Ser verkligen fram emot det!

På lördag så styr vi kosan mot Tyskland.

Återkommer om en vecka.

Dagens låt:
My Bloody Valentine - When You Sleep


Fridens vänner!

/TJ Ankarsson

3 comments:

Jimmy said...

haha skulle vilja hört alpo när han gick loss, kör försiktigt mannen så ses vi snart!

Ankaret said...

Hahaha... japp han drug ur sig ett och annat! Ses ikväll kompai!

Anonymous said...

Tjena Tim! När kommer den efterlängtade uppdateringen av ankaret-bloggen? Jag längtar... /P