Wednesday, February 13, 2008

Det börjar släppa nu.

I går han jag med att vara lite effektiv i garaget.
Jag jobbade rent av aggressivt skulle man kunna säga.
Det var rätt skönt att äntligen få arslet ut vagnhelvetet!
Jag ställde svetsen på max och eldade fast förstärkningarna - Pang-Bom!

Det som jag så länge dragit mig för att göra var klart på en timme.
Nu skall jag bara slipa ner svetsen, lägga ett fint lager med karosserikitt och sedan avsluta med ett par lager med lack. Det kommer nog att bli alla tiders får vi hoppas.

Svetsen ser värre ut än vad den egentligen är.

Med tanke på hur stabila dom kändes efter svetsningen så skall det bli kul att se om skiten håller.
Dom lär ju knappast bli sämre än original iallafall.


Dagens låt:
Final Fantasy - The Chronicles of Sarnia


Ikväll blir det öl på Biskopen! Tjohooo... som jag har längtat efter en belgisk gudagåva!

/TJ

5 comments:

Jimmy said...

verkar gå prima med cykelverkstaden=)tar du emot beställningar? så kanske vi kan ge oss ut på den cykelsemestern som vi talat om i..hmm 10 år snart va

Ankaret said...

Hahaha... vad skall du ha kompis? Jag fixar! Percis, det börjar bli dags för den "lilla" semestern snart. Säg bara till. Vi kanske ska göra Danmark på cykel? Vore fint då dom har en hel del billig bira i det landet.

Ronnie said...

Cykla till Danmark? Ni är inte kloka...Syndbyholm är ju på gränsen till för långt.

Anonymous said...

Svetsapappa! Du skulle ha sett Andy McCoy och gänget igår på Debaser Medis, ja jävlar vilket mående! Andy ser ju ut som en blandning av en sjörövarpappa och Tommy Lee. Jeeeesus vad sleten! Men musiken satt! Hårdrocksspelningar är underskattade å de bestämdaste! Må i vind man. Infl.fest imorgon?

Ankaret said...

Hahaha... Calle, jag såg ditt SMS lite för sent. Mr.McCoy har ju inte levt så hälsosamt leverne så det är ju inte konstigt om han ser ut som en gammal pirat! Hårdrocksspelningar är på tok för underskattade. Hårdrock + bira = Mående!