Thursday, February 28, 2008

Stress-o-rama och sockiplast.

Det är svårt att strukturera sig när man har 1000 saker att göra samtidigt.
Saker som borde varit klara redan igår!
Nu stressar jag brallorna av mig och inte blir det bättre av att jag ska på konsert ikväll (Kent) och till Dalarna till helgen! Kommer inte att ha tid att jobba når efter ordinarie arbetstid.
Funderar på att ta med mig datorn till Dalarna så jag kan hålla på med lite enklare uppdateringar… eller så skiter jag i det och försöker mig på att slappna av istället.

Var och provade mina nya joggingskor igår kväll. Snacka om att det kändes märkligt att slänga på sig ett par skor som inte kändes som ett par sockiplast, som mina gamla slitna skor gjorde.Till en början kändes det som att jag hade på mig platåskor med allt eftersom jag vande mig med skorna så kändes dom riktigt bra. Jag tror att vi kommer att bli bra vänner – Jag och mina Nike Air Pegasus+.
BTW så verkar jogging en riktigt bra medicin mot stress . Känns väldigt meditativ när man väl kommer in i rätt lunk. Tyvärr så skuggas jag fortfarande av skabbiga lungor och för tung kropp, men det fixar sig säkert så småningom.


Dagens låt:
Britta Persson – Kill Hollywood Me

Nu måste jag jobba vidare sedan härgar ett glas rött och kanske rent av en Kwak på Biskopen innan konserten.

/TJ

No comments: