Tuesday, February 05, 2008

Jag klappar mig för bröstet.

Igår var jag - som jag ser det - duktig.
Jag satt med miljöbalken nästan hela dagen, gick en långpromenad, blev av med 1000:- på grund av att jag är av finländsk härkomst, lagade mat, diskade och tog hand om tvätten.


Som ni kanske förstår så var jag tvungen att lätta upp mitt sinne genom att impulshandla lite delar till Golfen. Nu var det visserligen ingen riktig impulsshopping då jag varit på G att köpa bärarmsbussningar i polyurethane ett bra tag nu. Skit sak samma, delarna är på väg hem till mig i detta nu och dom kommer att sitta som en smäck på min lilla ”goffe”.


Snart är det dags att förstärka upp bärarmarna, montera bussningarna, bromsarna m.m., sedan är bilfan i backen igen! Är faktiskt sugen på att ta mig en repa med rackaren nu när det är halt ute. Känns säkert roligt att köra den med tanke på att det sitter en uppspänd lamelldiff i växellådan…

Dagens låt:

One Eskimo - Hometime

/TJ Ank.

2 comments:

Anonymous said...

Det är som jag alltid säger - "Bättre en lamelldiff i växellådan, än 10 i skogen"!

Anonymous said...

Håller med där Calle ;-) Du borde komma hit och testa den. Varva upp till 4500 rpm och släpp kopplingen. Wa-wa-wiii-waaaaaaa!