Monday, November 05, 2007

Bakisapan VS Döden 1-0

Tung måndag, men helgen var i alla fall bra.

Jag han med följande under den gångna helgen;
- Äta kastanjer
- dricka öl, vin, skumpa och Gammeldansk
- spela spel
- vara på fest
- dansa brallorna av mig
- genomgå en brottningsmatch med självaste döden
- städa
- tvätta
- ha sönder en nyinköpt lågenergilampa
- kolla på ett par avsnitt av Kullamannen.

Ja, som ni ser så har det varit en helt ordinär helg i mitt liv...

Ikväll ska vi bli med en till kärra verkar det som… Vart skall detta sluta?

Dagens låt:
Olle Nyman - Don't Let Those Bastards Reel You In


/TJ Ank

4 comments:

på femte våningen said...

Brottas med döden? Jag spekulerar helt vilt just nu.

Ankaret said...

Hade riktigt mustig baksmälla i söndags. Kändes som liemannen var på besök...

på femte våningen said...

Om jag själv inte brottats med samma seniga karl igår hade jag kanske klurat ut det utfirån rubriken...

Anonymous said...

En spännande helg as usual! Kastanjer... Plockade du dem under ett sletet träd, eller rostade du dem som man bör? =) Låt höra nu om kärran du pratar om. Nå? Har du förresten sett att självaste Mr E är på Facebook? Hallelujah!