Friday, November 16, 2007

Den inre resan!


Tjohoo… äntligen fredag! Som jag har längtat!
Denna fredag kommer att vara lite annorlunda än andra fredagar.
Jag tänkte nämligen städa dagen till ära!
Va sa du sa du?
-Japp, jag ska städa, åka iväg med kattskrället till viken och slutligen packa.

Känns inte så jobbigt att ta tag i alla ”måsten” med tanke på att jag kommer att få sätta mig på ett tåg mot Narvik imorgon. En veckas semester skojar man inte bort, eller vad säger du Ronge? Hahahaha…

Tror fanimej att jag ska dra och köpa mig en bag-in-box också så man kan sitta i tågkupén och var lite ”salongs” med sin bok. Den inre resan, eller hur var det SJ:s slogan löd?

Jag kommer att uppdatera bloggen, med text och bild, så fort jag kommit tillbaka från Norge.

Till dess, må så gott!

Dagens låt (passande nog):
ILiKETRAiNS – Terra Nova


/Ank

1 comment:

Anonymous said...

Ha det bra i Norge, mannen! Om du ser en val- eller säl-jägare så får du gärna sticka ner dem med kniv eller annat föremål. Hälsa från mig! Peace kompis