Thursday, November 15, 2007

Så var det dags...

Nu när kung Bore verkar ha bestämt sig för att stanna i Svea rike är det bara att inse att man kan ställa in cykeln i garaget för vintervila.
Nu tycker säkert några att man kan sätta på vinterdäck på cykeln och cykla vidare, men jag är inte killen som vill fladdra runt på hala vägar med livet som insats.

Istället för att leka med döden tänkte jag passa på att göra verklighet av mina cykeldrömmar
– En singlespeed hybrid!
Planerna är att jag skall strippa min Scott på rubbet.
Detta så att jag kan slipa bort diverse ”onödiga” detaljer. Även lacken skall slipas ner och förberedas för en ny, och förhoppningsvis, fin kulör. Vissa detaljer kommer att höglanspoleras…


Skit sak samma! Nu är tiden mogen helt enkelt.

Dagens låt:

Blonde Redhead - SW

/TJ Ank

No comments: