Friday, December 07, 2007

Grattis & skål!

Tjolahopp… så var det fredag igen!
Denna fredag är lite speciell eftersom min systerdotter, Hannah, fyller tre år dagen till ära!
Grattis lille vän!

Ikväll så är det även dags för årets jobbhändelse. Vi skall ut och äta julbord med allt vad det innebär. Det kommer garanterat bli en rolig kväll (och jag hoppas att jag inte gör illa mig denna gång)
Får väl försöka mig på att ge en liten resumé nästa vecka.

Imorgon så hoppas jag att jag inte är överdrivet trasig med tanke på att vi både skall fira av min systerdotter, Hannah, samt hålla i årets obligatoriska glöggbjudning.
Ni som vet vad det handlar om – Välkomna!

Dagens låt:
The Orange Lights – Click Your Heels

Ta hand om varandra.

/TJ

3 comments:

Josefina said...

Jag ser verkligen fram emot en liten glöggbjuning i efterskott om det kan gå för sig! Jimmy har hausat din fars whiskeyinlagda russin sedan augusti så man är ju lite nyfiken va...=) nej men hursom så ska det bli svintrevligt att träffas i jul! Må väl och kram/Josefina

Anonymous said...

Klart vi fixar till en glöggfest med tillhörande russin. Välkommen över! Mvh/ Tim

Anonymous said...

Klart vi fixar till en glöggfest med tillhörande russin. Välkommen över! Mvh/ Tim