Tuesday, December 11, 2007

Nudie.

Snart är min Scott naken ända in till aluminiumet!
Frågan är bara om jag skall polera upp ramen till spegelglans eller om jag skall lacka den i någon trevlig kulör? Är lite sugen på att lacka den i en trendig grön kulör (grönt är det nya vita) , men jag vet inte…
Ikväll tänkte jag stycka på det tredje lagret av färgborttagningsmedel, sedan tror jag att jag kan gå på med våtslipen.

Vad det gäller bojsänket till topp så har det inte hänt så mycket. Jag har låtit Dremmeln arbeta bort lite i kanalerna och sedan har jag beställt nya ventiltätningar. Har för mig att dom skall dyka upp imorgon. Snart kanske Sierran rullar igen! Iofs så är det ingen brådska med tanke på att vi nästan inte kör bil nåt mer, men i alla fall. Roligare att skiten är funktionsduglig än att det inte är det.


Så ser möget ut:


Dagens låt:
Air Traffic – Empty Space


/TJ

No comments: