Monday, June 16, 2008

Häxbrygd.

Jahapp. Så var det måndag igen.
Det som återstår av helgen är många roliga minnen och en mindre men ack så ljuv dos av ångest.
Att man som 30 åring bete sig som en barnrumpa när man inmundigat Cheetas beryktade bål är smällar man får ta.
För er som inte druckit hans bål så har jag bara ett litet men ack så användbart tips – Låt bli! Bålen är värre en crack och gör sjuka saker med en stackars människokropp.

Nog om detta. Nu blickar vi framåt och sätter igång planeringen inför midsommar.


BTW. Så var jag och random-shoppade Erland Loes underbart sjuka bok ”Volvo lastvagnar” som jag sedan sträckläste. Maken till sjuk och roande bok har jag inte varit med om sedan jag läste ”Doppler” som förövrigt också är skriven av Erland Loe. För er som inte läst Loes böcker så kan jag varmt rekommendera dom.

Dagens låt:
Beck - Chemtrails
(Karln är tillbaka bättre än någonsin)

4 comments:

sugplopp said...

BTW. Så var jag och random-shoppade Erland Loes underbart sjuka bok ”Volvo lastvagnar” som jag sedan sträckläste.

Weirdo...

Ankaret said...

Terapi kallas det för Modde! Terapi!

på femte våningen said...

Jag är månne inte den som är beryktad för att känna mina begränsningar när det kommer till alkohol men Cheetas bål har jag faktiskt inte ens smakat av de senaste gångerna. Det säger sitt...

Ankaret said...

Jag kommer härmed att tacka nej till brygden vid kommande bjudningar ;-)