Thursday, June 12, 2008

Snart är det dags igen.

Äntligen har jag fått mina hjul och min extra stöddiga kedja från Sram!
Nu återstår bara att köpa nya slangar, däck och fälgband innan Scotten kan rulla igen.
Ska bli ett sant nöje att få trampa lite igen, speciellt med tanke på att dom nya fälgarna klarar av lite mera stryk än mina gamla Rigida dito.


Dagens låt:
Sigur Rós - Illgresi


EDIT 1
Nu är 2 st. CST - Ultra Speed Kevlar Red racerdäck, 2 st. CST - slangar och 2 st. Michelin fälgband på väg hem till Eskilstuna. Gött!

Tror att däcken kommer att sitta som en smäck på fälgarna (speciellt med tanke på färgen).



EDIT 2
Ett stort tack till Jimmy som orkade masa sig ner till Hansacompagniet och köpa dom två sista flaskorna Neudorf Chardonnay Nelson 2005 (SB 99228) till mig.

Du är mannen hela dagen!

2 comments:

Jimmy said...

nemas problemas, klart karln skall må=)

Ankaret said...

Jag är evigt tacksam kompis! Det verkar som dom är slut i stora delar av landet nu, oavsett vad SB:s lagersaldo säger!