Friday, June 13, 2008

Lucky 13!

Fredagen den 13!
Känns som att dagen, trots att den brukar kallas för otursdagen, kommer att bli en bra dag. Det är fredagskänsla med allt vad det innebär.
Den enda oturen jag har fått smaka på hittills är att Systembolaget floppade min vinbeställning. Istället för två falskor Alfa Romeo Rosso 2004 så fick jag bara en!
Deras nya affärssystem verkar ha ställt till det, men det gör ingenting då flarra nummer två kommer nästa vecka.

En skönhet i all sin prakt:


Helgen kommer i vanlig ordning att gå i firandets tecken.
Ikväll blir det fest hos en av Veros kollegor och imorgon kommer vi att fira av Ida och Tony… Livet känns bra. Mycket bra!


Dagens låt:
The Weepies – All This Beauty

/Ank

4 comments:

Anonymous said...

Fan vad kul att höra att livet är bra! En Alfa Romeo-flaska gör säkert inte saker och ting sämre ;) Vad kostar en sån rackare? Man börjar ju bli sugen nu när det är så upp-hypat av dig mannen. Mjau... C

Ankaret said...

En flarra Alfa Romeo Rosso 2004 (nr 74298) går loss på 215:- Den ligger på beställningssortimentet så det är väl bara att beställa om du vill ha en.
Dock så måste jag poängtera att jag inte kan garantera någon kvalitét på vinet. Personligen köpte jag den bara för att jag gillar Alfa Romeo. Tänkte prova flaskan någon gång nästa vecka. Vi får väl hoppas att det går att dricka.

Anonymous said...

215 bananer! Det var lite att ta i tycker jag, men man betalar ju om man mår! Har kollat på cykelsajterna du rekommenderade, och det ser ju bra ut! Ska införskaffa slicks snarast möjligt. Må i vind!

Ankaret said...

Det är väl inte så farligt. Iofs så kanske det är i överkant med tanke på att det inte är säkert att drycken är drickbar. Köp slicks och sedan mår du som en man. Jag hoppas få mina däck redan idag.