Thursday, August 21, 2008

Det är kul när det svänger!


Så var det äntligen dags för den första officiella rejsa.nu träffen.
Vi snackar en tredagars med festande i motorsportens tecken!
Politiskt inkorrekt, men ack så härligt!

Runt 8-tiden imorgon bitti slänger jag in min packning i husbilen som Jonas fixat, sedan bär det iväg mot Sturup Raceway!

Tyvärr så står min Golf på pallbockar i garaget så jag får hålla tummarna att någon vänlig själ låter mig åka med några varv.
Även fast jag inte kommer att få köra själv så ser jag fram emot att få träffa alla vänliga själar från forumet, kolla in banan m.m. GÖTT!

Trevlig helg!

Dagens låt:
Woven Hand - Cohawkin Road



Tjippedi-doo-daa...
/TJ Ank

2 comments:

Anonymous said...

Kör så det ryker, dude!

Ankaret said...

Japp... jag ska göra mitt bästa för att hamna bakom ratten ;-)