Friday, August 29, 2008

Detox - Ut med synderna.

Denna helg tänkte jag ta det riktigt lugnt.
Tänkte försöka avgifta kroppen efter alla fester man utsatt den för den sista tiden. Nu skall synderna fördrivas ut ur min arma kropp!

För att jag inte ska gå på väggarna tänkte jag åka iväg och titta på en cykel som eventuellt kan fylla hålet efter min Raleigh. Är ramen av rätt storlek och skick så slår jag nog till.
Tänkte även passa på att fixa lite i hemmet.
Vår bänkskiva i köket behöver fixas till då den blivit sunkig som tusan.
Ett litet tips till er som funderar på att satsa på en bänkskiva i ek – gör det inte. Det blir lått mörka ringar av konservburkar, kastruller m.m. som är väldigt svåra att få bort.
Har fått nys om att Osmo hårdvaxolja ska funka bra att behandla skivan med. Huruvida detta stämmer återstår att se.


Dagens låt:
The ClashRock the Casbah

Värdelöst vetande:
Vi råkade hamna på framsidan av nya kampanjbladet.

Bara så att ni vet. ;-)


Trevlig helg.

1 comment:

Anonymous said...

Kan jag få din autograf sen, Tim? :) Lycka till med cykelköpet!