Friday, August 01, 2008

Helg O´hoj!

Fredag och jag är sjukt pepp inför helgens bravader.
Efter jobbet så sätter jag mig på min singlespeed och trampar hem i blixtens hastighet. Snabb sanering, packa väskan och snabbt som attans iväg och plocka upp bilen som jag ska ta ner till Norrköping.
Anledningen till att vi åker till Norrköping är det eminenta bandet Kent.
Min gode vän Jimmy erbjöd oss friplåtar jag vi var inte sena med att tacka ja. Tack än en gång Jimmy!

Inackorderingen får vi dock själva stå för. Elite Grand Hotel drog nitlotten. Hahaha!
På lördag blir det till att skapligt tidigt ta tåget hem tillbaka till Eskilstuna, sanera sig och sedan ta tåget till Stockolm där öl hägrar tillsammans med ett gäng från rejsa.nu. Kan nog bli hur bra som helst.

Dagens låt:
Buffalo Springfield - Expecting to fly


Trevlig helg.
/TJ Ank.

No comments: