Thursday, December 15, 2005

Helgen i sikte!

Så var det torsdag igen (051215).
Man kan nästan känna helgen komma antågande.

Gårdagen hade väl inte så mycket att bjuda på, men det är ju inget ovanligt med tanke på att man bor i en stad där vardagarna är dödare än… ja, inte vet jag!?

Efter jobbet så åkte jag raka vägen hem till Fritz. Han var som vanligt pigg och hungrig!
Gav honom mat först sedan utfodrade jag mig själv. Eftersom jag hade kvar bulgur så fick det bli det min middag bestod av. Kul med variation eller vad säger ni?

Efter den ”utsökta” middagen så gick jag ner på stan för att kolla om jag skulle hitta några julklappar. Kan bara säga att jag gick bet! Kollade inte på vad klockan var när jag gick så jag kom ner lite för sent. Alla affärer var stängda. Som tur var så hade jag med mig min mp3-spelare, så jag tog helt enkelt en långpromenad istället.

Glömde bort att laga mat på kvällen så dagens lunch bestod av en drickyoghurt och en apelsin. Grattis magen!

Dagens bild (lunch-apelsinen):

















Imorgon är det fredag!
Bara att sätta glöggen på uppvärmning.
/T

No comments: