Thursday, December 08, 2005

Så var det dax...


... att börja dela med mig av mitt "händelserika" liv.

051208

07:30. Ankommer till jobbet. *Trött*
Ännu en tråkig dag framför datorn. Idag så håller jag på med kemikalielistor. Spännande va!? Hahaha! Sitter bara och väntar på att klockan ska slå 16:00 för så loggar jag ut och åker hem.
Väl hemma så ska jag packa min väska, äta en bit mat och slänga in katten i buren.
Efter det så åker jag och lämmnar av kissen hon min föräldrar för att sedan fortsätta färden mot Uppsala.

I Uppsala väntar säsongsavslutningen på Pang Musik .
Kvällen till ära spelar The National (US) och Film School (US). Kan bli riktigt trevligt...


Dagens bild:
















Som ni ser så är det en FM modulator som jag tänkter använda mig av i min bil.
Kan vara trevligt att "docka" MP3-spelaren istället för att hålla på med en massa cd skivor.

Det var allt för denna gång men jag återkommer med information ang. helgens bravader så fort jag kan.

/Tim

1 comment:

Jimmy said...

oi laddie!kul o se att du oxå har rockat upp en blog=)har länkat till dig oxå=)stay black!