Wednesday, December 21, 2005

Krabbdans!

Så var det onsdag den 21 december 2005.

Sitter som vanligt på jobbet och klurar på diverse saker.
Dagens tankar har varit följande:

  • Kommer kvällens julbord att vara alla till behag?
  • Varför är lägenhetssituationen helt sjuk i Eskilstuna?
  • Beror dom slaskiga vintrarna på att det finns för mycket växthusgaser?
  • Kommer jag någonsin att kunna känna mig lugn och tillfreds med mitt liv?

Ja gott folk, det är dagens tankar.
Kan tyvärr inte svaren på dessa frågor men det är nervkittlande att leka med tankarna.

Det har faktiskt inte hänt så mycket i mitt liv sen sist, vilket jag tycker är ytterst märkligt.*ironi*
Höjdpunkterna denna vecka är väl att vi ska på julbord ikväll med jobbet. Kan bli en minnesvärd kväll. Hoppas det finns gott om snaps bara så man slipper hungra ihjäl.
Min syster med familj kommer till Sverige ikväll och imorgon kommer Veronica hem.
Kära återseenden med andra ord.

Med tanke på att jag är ledig t.o.m. 051228 så får jag härmed önska alla en riktigt god jul.
Återkommer med julskvallret!
Tänker då närmast på julafton, Cheetas födelsedagsfest på juldagen och Pippalucken på annandagen.


Dagens bild (min systerdotter Hannah):



Over & Out!

/Tim

No comments: