Wednesday, December 13, 2006

Bitter och trött.

Onsdagen den 13 december 2006.











Morgonen började fin-fint med att jag blev väckt av en lussande Vero!
Frukost på sängen är ju inte direkt fel sätt att börja dagen på! Mera sånt.

Det var när jag kom till jobbet jag började känna av sömnbristen.
Sov som vanligt inte så mycket inatt så det känns i kroppen.
Har även dragits med lite magont. Vad det beror på vette katten men sömnbrist och stress kan ju vara nåt som sätter ”massibullen” ur balans.
Har försökt att strunta i att dricka kaffe men jag vet inte om det hjälper till så mycket.
Kanske dags att prova på Losec snart om det inte lugnar ner sig.

Som ni ser så är det mestadels skit med mig… ;)

Hade även sett fram emot att få ta det lugnt i helgen som kommer men icke!
Vi ska tydligen till Uppsala på diverse holabaloo, vilket iofs. kan bli riktigt trevligt om man nu piggnar till någon gång.

Dagens låt:
Chad Vangaalen "Flower Gardens"

Nu skriker min kropp efter en multivitamin så det är väl lika bra att lyda den.

Fridens!

/T

1 comment:

Anonymous said...

Pah! Själv sitter jag här med en blödande helbedövad mun tuggandes på en kompress.. japp, jag har varit hos tandis igen. Denna gång blev jag lagad och en visdomstand fattigare. På grund av detta får jag inte någon glögg ikväll, varma drycker är bannlysta de närmaste dygnen, buäääh..