Friday, December 15, 2006

Blättan & blää!


Efter att jag tvättat en herrans massa kläder igår så fick jag ett SMS från Hatten.
Han undrade om jag var intresserad av att ta en bira eller två i glada vänner s lag.
Självklart nappade jag på den idén. Kvällen på ”biskopen” blev trevlig som attan.
Det var intressanta diskussioner om diverse saker. När klockan började närma sig 23 så gav vi upp och gick hemåt. När jag vaknade imorse så hade jag en märklig huvudvärk, inte en sån som man får av öl (drack bara fyra öl vilket inte brukar resultera i bakfylla), utan en mer ilande rackare. Även magen kändes lite konstig… Det var just magen som visade sig vara helt ur led när jag kom till jobbet. Det började kännas väldigt ansträngt och körtlarna i munnen började producera saliv i en rasande takt. Istället för att kräkas på jobbet bestämde jag mig för att raskt åka hem. Jag han nästan inte innanför dörren innan jag vomera! Faaaaaan! Jag hatar att vara magsjuk. Antar att det bara är att gilla läget och försöka göra det bästa av situationen.
Tänkte att jag skulle kolla på nån trevlig film om jag orkar…

Hoppas för kung och fosterland att jag kan åka till Uppsala imorgon.

Dagens låt:
ljudet av en spinnande katt



Fridens
/T

5 comments:

Jimmy said...

ajajaj kan det vara lussekrabban som satt sig på tvären månne? får hoppas han slutar bråka snarast!

Anonymous said...

Ahaa minsann, det är det du sysslar med. Hoppas det blir bättre, åtminstone efter halva lördagen när du har missat att dra till uppsala så kan vi riffa upp nåt i Tuna istället =)

Ankaret said...

FY FLAVIO! Livet är hårt men rättvist antar jag...

Anonymous said...

Hey Flavio. Hoppas du mår bättre nu. I skrivande stund är det sent på lördagskvällen. Möjligtvis att du sitter i Uppsala och dricker b-v! Ses!

Anonymous said...

jag låg hemma med magsjuka, så nej jag drack inte b-v