Monday, December 11, 2006

Hårdkokta brallor.

Ny vecka, nya måenden!

Får väl börja med att tacka både mitt jobb för den väl utförd julfest med överdosering av alkohol och allt som kommer därtill.

Fredagens julfest gick av stapeln på Hvilsta Herrgård och den satt precis som ett julbord skall, nämligen som en smäck. Efter alla snapsar, julöl m.m. så var det dags att rulla vidare till bowlinghallen. Det gick väl skapligt bra att bowla och jag passade även på att se hur det ser ut bland maskinerna som tar hand om käglorna och kloten. Imponerande skrothögar.
Efter bowlingen så var det bara att följa kortet! Kortet hamnade återigen på Harrys… men, men gratis är gott och då får man bita i det sura äpplet ibland.
Strax efter 00:00 så fick jag nog av alla ”kryssnings-proffs” och bestämde mig för att gå till en fest som Veros kollega hade.
Detta var väl kanske inte vad jag behövde med tanke på att jag, på vägen dit, blev sur och putt.

Ja, man är bra charmig ibland!

Lördagen var precis som en lördag efter en julfest skall vara, nämligen helt åt fanders.
Eftersom vi denna dag skulle ha glöggfest så var det bara för mig att smyga ner till bolaget och bättra på förrådet av glögg. Kan inte ha sett så fräsch ut. Kvällen blev riktigt fin enligt mig. Folk mådde till en massa skandalmusik och till Ronges underbara dans. Hahaha! Vilken entertainer den mannen är alltså!
Även denna kväll avslutades på lokal. Denna gång hamnade vi, tack och lov, på Raw. Det var fullt ställ tills det var dags för oss att gå hem.

Tack som fan till er alla som orkade med att komma på våran lilla glöggfest!

Calle din Explorer står i våran kyl!













Behöver jag berätta att söndagen kan ha varit en av dom värsta dagarna i mitt skabbiga liv?
Nej, tänkte väl det…

Nu kallar jobbet på mig.

Dagens låt:

Prince ”Raspberry Beret”
/Mr. T

No comments: