Thursday, December 07, 2006

GRATTIS HANNAH!

Tordagen den 7 december 2006 är och har varit en skapligt bra dag.

Det positiva idag är att min systerdotter, Hannah, fyller hela två år idag!
Grattis-grattis och en stor kram till min favorittjej!

Hannah 2år
















En till sak som är lite spännande idag är att jag skall iväg till ”bläckaren” och få mig en tatuering. Förhoppningsvis så blir den bra. Något annat vore ju lite tråkigt med tanke på att den kommer att sitta på mig ett bra tag.

Eftersom jag är en bitter jävel så kan inte allt vara bara frid och fröjd.
Har helt tappat lusten för mitt jobb så jag har börjat hålla ögonen öppna för hur det ser ut på marknaden. Nu är det inte jobbet i sig som jag inte gillar utan bristen på kommunikation (+ lite annat) som gör att jag inte trivs.

Vet iofs. inte om det är bristen på sömn som gjort mig extra känslig men, men…

På tal om sömn så drömde jag att jag festade så hårt att jag tappade näsan!
Jag satte tillbaka näsan igen med hjälp av lite tejp sedan fortsatte äventyren.
Strax innan jag vaknade så försökte Cheeta hoppa in i en bil genom ena sidorutan men han floppade det. Detta resulterade i att han bröt benet strax under knät! Sjuka saker man drömmer ibland! När klockan ringde på morgonen så var jag tvungen att känna efter om min näsa satt där den skulle. Lyckligtvis gjorde den det. :)

Dagens låt:

The Beatles ”Martha My Dear”

/Krabban

7 comments:

Jimmy said...

sweetness med bläckis! vilken hillarious näsdröm ha ha

Anonymous said...

Sjukt är bara förnamnet mannen!
Jag tappade den typ 10ggr, mådde med den m.m. Sjukt som sagt!
/Krabban

Anonymous said...

Spännande! Det blir väl ett ankare, hoppas jag? ;-)
Vilken studio gör du den på?

Tack för inbjudan till glöggkvällen f.ö.! Tyvärr måste jag nog backa. Skall på 30-årsskiva...Vi kanske kan mötas upp på Raw och flasha våra nya tatueringar senare på kvällen?

Ankaret said...

Jag fick ju ett presentkort på Lotus så det var Partik som "gaddade"... Japp det blev ett ankare på insidan av underarmen.
Den blev väl helt okej tycker jag.

Fick blodad tand! Damn!

Vi kommer nog att träffas på Raw senare på lördagen misstänker jag. :)

Anonymous said...

Ett ankare!! Där ligger mina små pawprints i lä.. Kom just från tandläkaren, känner mig mäkta stolt att jag vågade gå dit, är i överkant rädd för sådana, men det gick bra, hurra för mig! Ha en skön helg, hälsa Vero!

Söt liten systerdotter btw! : )

Ankaret said...

Tandläkaren är en av ondskans stöttepelare! Försöker mig hålla undan så gått det går men lik förbannat kommer det ett bra på posten varje år...
Nu är det lunchtid.

Anonymous said...

Grattis till gaddningen Tim! Nu är vi av samma skrot och korn. När laddar du upp en bild? Ha en trevlig vecka nu. Vi ses och hörs! ps: bilen går fint. har fått tag i en drivknut nu som ska installeras på fredag förhoppningsvis :ds /C