Thursday, April 05, 2007

GLAD PÅSK!

Nu är det inte många timmar kvar tills jag får ta påskledigt!
Det skall bli underbart att få ta igen sig i några dagar speciellt med tanke på att jag känner mig som sju svåra år idag. Det är nu bevisat att jag inte tål alkohol, speciellt inte mitt i veckan.
Var ute med syster-yster och Vero igår. Först började vi med espresso, vin och en liten virre hos oss sedan gick vi till ”biskopen”. Ett par goda öl senare fick vi för oss att gå till Grappa.
Sagt och gjort gick vi dit för en sista öl innan det var dags att tänka på refrängen.
Innan far kom och hämtade upp syrran så passade brudarna på att köpa tunbrödsrulle på torget. Snubben som stod i kiosken var en riktigt rolig tjomme. Han kallade min syrra för ”mamma”, gamling m.m. Med tanke på att syrran har lite ålderskomplex-light så vred jag mig av skratt! Det var tur att jag skrattade ordenligt med tanke på att jag inte ens kunde dra på smilbanden imorse när jag insåg att jag skulle upp och till jobbet. FAN!

Till sist vill jag önska er alla, som mot förmodan trillat in på denna sida, en riktigt glad påsk!
Hoppas vi ses på krogen i helgen!

Dagens låt:
Hidden Cameras – Follow These Eyes


/Styret Apansson

1 comment:

Anonymous said...

hej, jag hoppas oxå att vi ses ute i helgen. jag drar mig mot tuna imorogn och stannar några dagar så lite utgång blir det allt. GLAD PÅSK på dig min vän.

Kram Sara