Thursday, April 19, 2007

Livet lunkar på.

Igår var det en riktigt trevlig dag för min del.
Efter jobbet han jag med både ett cykelpass, långpromenad, sätta upp hönsnät så att katten inte smiter in till grannen och smälla ihop utemöblerna.
Det var riktigt nice att tillbringa ett par högintensiva timmar utomhus med tanke på att jag sitter på ett kontor hela dagarna och bara slöar. Någonting som också är riktigt nice är att vi äntligen kan börja utnyttja våran terrass till fullo, bara vädret vill bli bättre. Utegruppen som vi köpte kan vara årets i särklass bästa investering. Måste ordna fram en riktigt bra grill bara så vi, i glada vänners lag, kan utforska detta…

Dagens:

Elton John - Your Song

/Ankaret

7 comments:

Ronnie said...

Ja, fy fasen. Trodde någon drev med mig när jag tog scootern till jobbet imorse. Regn och 3 grader!?

F ö har jag och Fyris dragit igång ett kul blogprojekt: Cirkus Eskilstuna. Tanken är helt enkelt att ta kort på roliga Eskilstuna-typer och lägga upp till allas nöje. Typ smugglarkungen, jobbiga gubben på konsum mfl...
Lyteskomik? You bet. Oetiskt? Yes. Vi kör den som privat blogg "endast för inbjudna" av förståeliga skäl. Vill du posta/läsa är det bara att slänga över din mailadress!

Ankaret said...

Ronsan... självklart vill jag läsa!
Min mail är: jurkko(@)hotmail.com

Ronnie said...

Nu bör du ha fått en inbjudan via mail! Välkommen att posta också om du känner för det. The more the merrier brukar man ju säga...

Vi har ordnat det så att alla medlemmar kan posta om de vill, medan jag och Fyris har admin-rättigheter!

Ankaret said...

Ingen inbjudan än... *väntar*

Ronnie said...

Hade bommat en bokstav i din adress. Nu har jag skickat igen!

Ankaret said...

Tackar ;)

Anonymous said...

Grym låt!