Tuesday, April 03, 2007

Ny standard.

Helgen var riktigt fin!
Fredagen var lugn med det tog jag igen på lördagen, och det med råge!
Inte för att jag var stökig eller nåt sånt men det blev sent och jag var på ett strålande humör!
Anledningen till allt var Calles inflyttningsfest! Jäklar vilken ferre det var sen då… Till en början var det lugnt och folk gick runt och minglade men rätt vad det var så blev det hus i helvete. Musiken vreds upp och folk började släppa sina hämningar! Det trevligaste var någ när grabbarna grus kom från Nybron med sina instrument! Jäklar vad det svängde loss!
Runt fyra snåret kände jag att jag hade fått nog av festande och begav mig hemåt. Väl hemma så drog jag lite extra på smilbanden för jag hörde Calles fest enda hem till oss! Hahaha!

Tackar som fan Calle för den trevliga festen och tackar alla andra som var där.
Det satte en helt ny standard vad det gäller inflyttningsfest.

Dagens låt:
Dinosaur Jr. – Back To Your Heart


/Krabban

2 comments:

Anonymous said...

En riktigt, riktigt kul fest! Dans, dans, daaans!

Ankaret said...

Japp... dansbrallan på! LOOOOOL
Kul var det hur som!