Friday, January 04, 2008

Nattmössan på.

Herregud vad trött jag är!
Jag har inte fått sova på ett par nätter nu tack vare våra nya familjemedlemmar som behagar att leva rövare om nätterna. Vi snackar kattfnatt, jamanden, misshandel av leksaker, trampande i ansiktet m.m.
Tackar herren för att det är helg igen, så man förhoppningsvis får vila lite.
Tyvärr verkar oddsen inte riktigt ligga på min sida, men det är självförvållat.
I kväll tänkte jag bara se till att få hemmet lite städat, sedan blir det sofflocket för min del.
I morgon så tänkte jag börja dagen med ett besök i garaget. Tänkte slipa klart min cykelram innan det är dags att börja tänka på lackering m.m. På lördagskvällen tänkte jag köra en liten förluva hos oss innan det bär av till Raw för att kolla på Tyrant. Det skall sannerligen bli intressant att se vilket klientel det bandet lockar.
Söndagen är inte planerad, men jag misstänker att det kommer att bli lugnt.

Dagens bilder (så ser min cykel ut just nu):







Trevlig helg!
/TJ

No comments: