Tuesday, January 15, 2008

Yrselfaktor - Hög.

I går så åkte jag till garaget direkt efter jag slutat jobbet.
Värmde upp sprayburken och satte igång med lackeringen av Scotten.


Två lager senare såg ramen ut på detta sätt:


Passade även på att lossa på kassetten och påbörja ss-konverteringen:


Tror att cykeln kan bli riktigt trevlig när den väl blir klar.
Ytterligare några lager lack och en uppsättning med custom dekaler, sedan är jag i hamn.
Om det är någon som vet vem som kan plottra ut dekaler så tveka inte att kontakta mig.

Dagens låt:

Vampire Weekend - A-Punk

/Ank.



2 comments:

Jimmy said...

Du får bryta dig in på St:Eskil, dom har säkert kvar den kära plottrern

Ankaret said...

Tanken har slagit mig faktiskt!
Har för mig att Stina har tillgång till en pltter genom jobbet. Vore nice att slippa betala överpriser för att få några dekaler utskurna.