Wednesday, April 16, 2008

Ecopower!

Det är verkligen härligt att kunna ta sig till och från jobbet på egen maskin.Med tanke på det ostadiga vädret så brukar jag gå, men så fort vädret tillåter så cyklar jag till jobbet. Det är verkligen ett nöje att få susa till och från jobbet på cykeln. Eftersom jag är beroende av fart så brukar jag roa mig med att tävla mot bilarna. Barnsligt men ack så roligt.

Denna morgon så såg vädret ut att bli perfekt för att ta cykeln till jobbet.
Så fort jag satt mig på ”scotten” och börjar trampa började det duggregna lite. Han bara tänka tanken - ”Så länge det inte blir värre än såhär så är det ju lugnt”- innan himlen öppnade sig och regnet började ösa ner!
Det var bara att gilla läget och trampa på… Hahaha!
Även fast jag blev blöt och prickig av all skit så gjorde det inte så mycket.
Att cykla är verkligen kungligt!

Ställ bilarna och ta fram cyklarna gott folk!


Sam Miller High Life:


Dagens låt:
Ladytron – I´m Not Scared

No comments: