Thursday, April 24, 2008

Någon jävlas med mig!

Denna dag har inte varit min dag!
Anteckningarna jag gjorde vid gårdagens ledningsmöte försvann spårlöst ur min dator imorse när jag skulle skriva ut dom! Panikläge…
Ett annat problem jag brottas med är en leverantör som verkar missuppfatta mig hela tiden… Orkar inte ens skriva om det.


Istället för att gräva ner mig i skiten så gläds jag istället åt att det snart är fredag igen och att sitter med nya M83 i lurarna!
Är verkligen glad över att dom släpper nytt. Den låter inte helt som dom tidigare skivorna men med det menar jag inte att det är dåligt.
En kanonplatta som kommer att förgylla mig många timmar. Ett måste i vårsolen helt enkelt.

Så fort jag kommit hem från jobbet idag så ska jag ta mig ett glas vin! Känner att jag är värd det efter dessa motgångar. Senare på kvällen blir det vernissage och efter det filmklubben.

Dagens låt:
M83 – Skin Of The Night

No comments: