Friday, July 07, 2006

Dillsås

Livet känns bra, solen skiner och det är fredag!
Vad mer kan man önska?

Igår så påbörjades helgen rent psykiskt genom att ett glatt gäng samlades på Ronges och Karins bakgård. Grillarna tändes på och ölen knäcktes. Tyvärr så verkade det som jag var lite väl snål med tändvätskan i vår lilla grill så den ville inte riktigt vara med på noterna!

Vi fick dock snylta på dom andras engångsgrillar. Tackar som fan!

Dagens bild:













Efter mycket prat och skratt var det dock dags att knalla hemåt.
När jag skulle packa ner vår grill upptäckte vi att den hade blivit riktigt varm!
Dags att vara varm nu när vi skulle cykla hem! Bastard!
Fick släcka den med vatten innan vi kunde röra oss hemåt. ;)

Natten blev en riktig pärs.

För det första var det varmt som hos Hin håle samt att hela Eskilstunas ungdomar samlats utanför vårat fönster med sina trimmade mopeder!
Övervägde för en sekund att jag skulle yla några väl utvalda ord åt dom, men jag hindrade mig själv eftersom detta troligtvis bara skulle trigga dom till ytterligare oväsen.
Kan bara säga att man inte var pigg som en mört imorse när jag skulle till jobbet.

Dagens låt:
She Sir "It´s My Way Of Stay..."

Ikväll så kommer vi ta oss till mia föräldar i ”viken”.
Dom ville tydligen bjuda mig och Vero på en grillkväll. Inte helt fel med tanke på vädret.

Återkommer med helgens bravader på måndag… om jag fortfarande lever, vilket jag hoppas!

Trevlig helg alla glada!


/Brallan Valentin

No comments: