Thursday, July 06, 2006

Impuls!

Igår så var det skapligt lugna puckar efter jobbet.
Kom hem och lagade lite käk sedan åkte jag och hämtade katten från ”Soliga viken”.
Han var lite ovan att komma hem igen men efter ett tag så låg han på mitt bröst och spann som en liten kattunge!

På kvällen så kollade jag på fotbollsmatchen mellan Frankrike och Portugal.
Höll på Portugal men det gick ju åt fanders…
Mellan första och andra halvleken ringde min syster och frågade om jag verkligen ville följa med på en resa till USA! Dum fråga tycker jag eftersom den inte kostar mig mer än en resa till London samt lite fickpengar. Vi har inte planerat vart vi skall åka än men det lutar mot Chicago eller Boston.


Idag så passade jag på att ta min racer till jobbet.
Det är riktigt skönt att cykla till jobbet, speciellt efter jag bytte till ett vanligt rakt styre.
Det får duga fram tills jag hittar ett annat snyggare dito.


Impulsköpte lite reservdelar till min ng900 strax innan lunch.
Mitt paket kommer att innehålla en ventilkåpspackning samt ett filter-kit som man sätter på avlastningsventilen! När jag får på det ”kittet” så kommer bilen pysa och frusta som en fiskmås med fågelinfluensa!











Ikväll så hoppas jag att folk vill grilla i någon park eller nåt liknande.
Finns inget bättre sätt att tillbringa kvällarna nu när det är varmt och skönt.

Dagens låt:

The Sleepy Jackson "Miles Away"

/Dr. Octagon

No comments: