Monday, July 31, 2006

Slut på buset!



Så var man tillbaka på jobbet efter en fin-fin semester.
Dessa 14 dagar som jag var ledig gick på ett nafs!
Trots att tiden bara har rusat så har jag varit med om en massa trevliga tillställningar.

Allt ifrån chipningen av Talladegan, som för övrigt blev en helt ny bil, cykling, djurutfodring och den gångna helgens blöta äventyr!

En legend som stod inne på Nordic.


Helgen vecka 30 var som sagt en riktig festhelg med allt vad det innebär!
I fredags så var det en liten förfest hos oss innan vi gick vidare till Nybron för att se Club Killers spela loss. Det var mycket folk och sjukt varmt.

Lördagen var också trevlig som tusan.
Efter att jag legat i sängen och slickat mina sår så var det dags att parta loss igen.

Denna gång skulle festligheterna utspela sig på Ronges bakgård.
På schemat stod grillning, vin och ett herrans trevligt sällskap i form av Millis, Micke, Sofia, Kristian, Ronge, Linn, Jocke, Karin, Cheeta, Ida, Nicke och några andra tjommar som tittade förbi.
Det blev en helkväll på gården vilket jag tyckte var helt rätt.
Brukar inte bli så kul om man måste stressa ut på krogen om man sitter och har trevligt redan…
Tror att jag vinglade hemåt strax efter tre trött som en gammal sjöbuse!

Efter att ha tillbringad nästan hela söndagen i bingen så tror jag att det är dags att ta det lite lugnt med festandet framöver.

Semester och fint väder tar fram spritdemonerna så det var väl på tiden att släpa sig till jobbet… även fast det känns tugnt.

Nu kommer jag inte behöva jobba så länge trots allt eftersom jag och Vero åker till Helsingfors den 9:e augusti. Anledningen till resan är ett bröllop. Vi tänkte passa på att bila lite i Finland när vi ändå är där.
Färden kommer nog att gå längs kusten och sedan över till den svenska sidan.

Fick en uppsättning "fin-delar" till og900:an i veckan också.
Kommer nog att bli bra tillsammans med mina 16" crosspoke!


Nej nu måste jag kolla in alla ”trevliga” mail jag fått under dessa dagar jag varit borta.


Dagens låt:
Justice VS Simian "We Are Your Friends´"


Tjippedi-doo-daa!
/Anchor


2 comments:

Anonymous said...

Tim, jag är sjukt sugen på din Talladega. Hör av mig så snart jag vet mer.
Hälsa fru!

Peace

Anonymous said...

Cool mannen!
Bilen står och väntar... Hälsa tebax. /Tim