Tuesday, July 11, 2006

Sportspack!

Idag så har det inte hänt så mycket.
Sitter på jobbet och lägger upp nya artiklar i Visma samt klurar över varför jag alltid blir sugen på entusiastbilar, trots att jag vet att det inte är en superbra idé att skaffa sig en sån.

Well well, det är några som är intresserade av min Talladega redan nu så vi får se vart detta slutar.

;)

Lika bra att lägga ut annonsen här också. Hahaha!

TILL SALU SAAB ng900 2.0T Talladega -98

















Fakta om bilen:
Svart
coupé
manuell
ljust skinn
elhissar/speglar
acc
motorvärmare
farthållare
cd
larm
17" fälgar
H&R fjädrar
Nordic steg II , 240hk/350Nm (som skall monteras vecka 29)
9-3 grill
18800mil
skattad & besiktad

Bilen är EJ buskörd!

Pris: bud eller byte mot en Mini Cooper 96-98, Alfa Romeo GTV, Super 7, Lancia Delta HF Integrale eller en Fiat 500.

Dagens låt:
Psapp "Hi"

/T

4 comments:

Ankaret said...

Hahaha... Jo en Intrgrale e min absoluta drömbil, men tyvärr så är jag även torsk på Mini. Väntar bara på svar från en snubbe nu så får vi se vad som händer ;)
Ses på fredag mannen!
Ska bli kul som tusan!
/Tim

Josefina said...

tjabba! hörde att du kanske kommer ner och drar en rövare med oss! låter skitkul,håll brallerna uppe tills dess /josefina

Ankaret said...

Jo, jag dyker nog upp i era trakter v.29 eller 30.
Drar åt svångremmen så att brallorna sitter uppe tills dess!

Anonymous said...

Mjau! Angör Tuna på måndag, stannar två veckor. Hör av mig!