Wednesday, July 12, 2006

Poontang!

Känner mig lite konstig i kroppen trots att det är onsdag.
Vet inte om det kan ha att göra med att jag gjorde saker igår som var utanför vardagsramarna, d.v.s. jag fikade efter jobbet, überstädade när jag väl kommit hem samt kollade på Easy Rider!

Den lättare psykosen som infinner sig i min kropp förtillfället orsakades säkert av att jag tvingade mig själv att titta klart på Easy Rider som gick lagom sent på SVT igår.
Det var så mycket knark i den rullen så känslan smittade fanimej av sig genom TV-rutan!

"You've got a nice place. It's not every man that can live off the land, you know. You do your own thing in your own time. You should be proud."



Dagens bild (Dennis Hopper):


















Nu vill jag bara att veckan skall ta slut så man kan gotta sig i sovmornar, sena kvällar m.m. i 14 dagar. Vill inte göra ett skit mer på jobbet… I och för sig så är det inte så jobbigt på hygget just nu men i alla fall så vore det inte helt fel om det helt plötsligt var fredag eftermiddag.

Varför jag vill att det skall bli fredag är inte så svårt att lista ut eftersom semestern börjar då samt att Jonas skall skickas upp i det blå. Det skall bli ett sant nöje att se Jonas hoppa ut ur ett litet sketet flygplan. Personligen skulle jag nog vara mer än skakis inför ett dylikt uppdrag men nu gäller det ju inte mig. Hahaha!
Vi får väl hoppas att Jonas kommer att uppskatta den sena 30 års presenten och att allt går som det skall.
Hoppas på att helvetes rajtan-tajtan efter fallskärmshoppet.

Dagens låt:
The Sunshine Underground "Who Called The Dandy"

Fick bilder av en snubbe som var villig att byta sin Mini Cooper –97 mot min Saab också men den var tyvärr rostigare än rostigast så jag avböjde vänligt med bestämt den dealen.
Passade på att skicka mail till några andra som jag tycket skulle byta bil med mig.
Vi får väl hoppas att dom samtycker bara!

Nej nu måste jag jobba på lite så dagen går snabbare.

Vill att det skall bli kväll nu för jag och Vero tänkte besöka någon trevlig restaurang ikväll.
Eftersom det är onsdag så får man ju dricka ett glas vin också ;)

/Peter Fonda

No comments: