Monday, July 10, 2006

Dummheter på G igen!

Ännu en ”underbar” måndag.
Tur att man fortfarande kan leva på minnena från helgen, för den var riktigt trevlig!

Fredagskvällen var lugn för min del. Åkte till mina föräldrar och grillade. Skönt men det hade varit trevligare om även jag fått dricka vin…

Lördagen var en riktig toppendag!
Strax efter 15 åkte vid med Toppolan till Marias lantställe utanför Malmköping.
Det var hennes examen som skulle firas, och som det firades då!
Det var en kanon dag/kväll med en massa god mat, roliga lekar (varav undertecknad vann den norska karaoketävlingen!).
Kvällen avslutades med nakenbad och lakritsshots! Underbart!

Söndagen startades på bästa möjliga sätt, mämligen med frukost i det gröna.
Innan vi tackade för oss så fick vi i oss en mäktig fika! ;)
Tackar som tusan för en kanonfest och grattis till examen än en gång Maria!
Hoppas vi kan göra om det snart! :)

Söndagskvällen vart allt annat än energifylld.
Jag slöade framför ”dummburken” och väntade på att fotbollsfinalen skulle starta.
Efter finalen så var det sängen för mig del.

Dagens bild:


















Dagens låt:
Hidden Cameras ”Follow These Eyes”

Idag så har bilköpardjävulen satt sina klor i mig så nu ligger min Talladega till försäljning.
Om jag får den såld så blir det till att köpa en Mini Cooper igen!
Allt detta tack vare en sommarjobbare som var tvungen att visa bilder på sin Mini!
Tackar som fan!
Har du en gång haft en Mini så är du fast. Ni som kört en sån vet vad det handlar om...

/Alec Issigonis

6 comments:

Anonymous said...

Köp en åt mig också när du ändå är igång! : )

Jimmy said...

ja vad kul! köp en mini igen tim! saknar att se dina knäskålar i höjd med ratten och en silverarmbåge hängandes ur fönstret=)

Ankaret said...

Hahaha... en mini åt alla!
Får se om jag får den svarta Saaben såld först, men det är till salu nu i alla fall.

Anonymous said...

Ta körkortet åt mig när du ändå är på gång! =)

Ankaret said...

Jag har ju sagt att jag kan laminera ett körkort till dig Ronge! Du kommer att få heta Igor Podorov och vara ifrån Ryssland, men jag hoppas att det duger!?
Hahaha!

Anonymous said...

Rock on, kör på lamineringen men kan du byta namn till Ivan Parlov istället? Det skulle lugnt duga =)