Friday, July 14, 2006

Ventilen ljuder!

Trots att det är fredag så fick jag inte en bra start på dagen!
Kommer till jobbet och får höra att vissa miljörutiner har blivit ändrade utan att miljöansvarig (undertecknad) varit med om att ta besluten. Kanon!


Dagens bild (Är du redo Jonas?):
















Självklart blir jag lite förbannad eftersom jag inte blivit tillfrågad överhuvudtaget, samt gett ett godkännande på att det är okej att göra på det sättet som dom bestämt sig för att göra.

Eftersom stämningen på jobbet varit lite halvdålig brast det för mig och jag lät avlastningsventilen släppa ut övertrycket i form av ett mail till den personen som ändrat miljörutinen samt ett långt och argt samtal med min chef!
Kändes bara så jävla skönt att få ur sig allt skit man hållit inom sig ang. jobbet.
För första gången fick jag min chef att se ut som ett fån!
Tror faktiskt han blev lite chockad över allt skit jag fick ur mig.
I det stora hela höll han med om det jag hade invändningar emot.

Nu är det bara att ta och relaxa tills jag får åka hem och fira semester.
14 fina dagar utan att behöva släpa sig till jobbet.


Kvällen kommer nog att bli fin-fin.
Vad kan gå fel om man samlar ett gäng dudes, alkohol och ett glatt humör?
-Exakt! Inte ett skit! Hahaha!

Dagens låt:
Midlake ”Head Home”


/Arg

5 comments:

Anonymous said...

Hahahaha du kommer inte undan mannen!

Ankaret said...

Hahaha! Som sagt så kommer du inte undan om du så skulle drabbas av ebola! Vi ses senare mannen! ;)

Jimmy said...

you go man!skönt o höra att du rev av bossen=) o lycka till jonas;) hoppas att det är bra utrustning dom ger dig;)

Anonymous said...

Fucking A mannen! Så ska det se ut. Go get them crabs! En annan firar nu sista dagen på en 14 dagars semester, men om 3 veckor så har jag 14 dagar till :) Hoppas du mår som du förtjänar, mannen. Du förresten jag måste fråga dig en jävla massa angående Saab 900 (årsmod. -95/-97). Ok höres! Hej på dig mannen.

Anonymous said...

Jag såg minsann i någon gästbok nånstans (Millis) att du reser söderut snart. Om du är här i helgen haru kanske lust att följa med ut? Vi tänkte testa Ristorante Amore i hamnen som visst erbjuder både käk och svängom. Hör av dig vettja!