Tuesday, July 18, 2006

Semester!

Semester är kul, speciellt när solen skiner och humöret är på topp!

Helgen var riktigt trevlig.
Jonas skötte sig över förväntan! Nog för att han såg lite blek ut innan han satte sig i planet, men vem hade inte varit det? Jag hade nog fått ha med mig rena "kalisipper" om det hade varit jag.
Måste säga att jag blev väldigt sugen på att hoppa själv!
Fartkänslan måste vara helt underbar! Damn!
Kvällen firades av hos "Torban". Det snackades, intogs bira m.m. Trevligt som tusan!
Sedan var det någon som fick för sig att vi skulle ut på lokal. Sagt och gjort knallade vi till Lotus.
Halva priset i baren! Jo jag tackar ja! Det var inte bara halva priset underkvällen, utan jag blev tvingad till att dricka en shot också! Tackar som tusan för den!

Lördagen var lite lugnare som tur var.
Jag och Vero åkte ut på en tur med Toppolan!
Vi letade efter ett bra ställe i säkert två timmar innan vi hamnade på samma ställe som sist, nämligen Bälgviken. Skumpan och tillbehören togs fram och vi bara mådde!
Det var en riktigt trevlig och lugn kväll.

Första semesterdagen var lugn. Jag tvättade bara bilen sedan var det lugna bullar precis som sig bör när man har semester.

Idag skall jag åka till Norrköping och optimera min Saab!
Det skall bli roligt att se om Nordic kan göra underverk med min bil!
Inte för att 240hk/350Nm är så mycket men det är avsevärt mycket mer än original. ;)

Jag hoppas att det är någon "tjomme" som vill gå ut ikväll.
Känns lite ensamt att ha semester helt solo. Bira någon?

Dagens låt:
Regina Spektor "Samson"

/Brallan Valentin

No comments: